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Eine Erklärung, wie der Visual Flow der KAO-Website ist. Auch die Focal Points von der KAO-Website werden erläutert. Eine Erklärung, wie der Visual Flow der KAO-Website ist. Auch die Focal Points von der KAO-Website werden erläutert. Eine Erklärung, wie der Visual Flow der KAO-Website ist. Auch die Focal Points von der KAO-Website werden erläutert.

KAO

Course 224223 Fundamentals of Digital Media Production, 

summer semester 2024, 2. Semester, 
Lecturer: Prof. Dr Jürgen Scheible

Fundamentals of Digital Media Production

This course teaches the technical basics of digital media production for various channels such as YouTube, Instagram, Facebook and TIKTOK. It also offers initial insights into the creation of websites using HTML (and CSS). The focus is on learning and experiencing social and communication skills in a team during the production of digital content and concepts. The aim of the module is to create the content-related basis for applying the skills taught to the practical field of digital advertising and online channels.

Ein Werbeplakat, das die Produkteigenschaften von KAO hervorhebt. Auf dem Plakat sind eine Packung KAO-Kaugummi, Obst und Wort zu sehen (vegan, natürliche Aromen, biologisch abbaubar, plastikfrei). Ein Werbeplakat, das die Produkteigenschaften von KAO hervorhebt. Auf dem Plakat sind eine Packung KAO-Kaugummi, Obst und Wort zu sehen (vegan, natürliche Aromen, biologisch abbaubar, plastikfrei). Ein Werbeplakat, das die Produkteigenschaften von KAO hervorhebt. Auf dem Plakat sind eine Packung KAO-Kaugummi, Obst und Wort zu sehen (vegan, natürliche Aromen, biologisch abbaubar, plastikfrei).

Task definition

Objective:
Target group-oriented product launch. 
We focus on the natural, flavourful aromas of KAOgummis

Task:
Create a video clip: Concept, shooting, editing, style (TIK TOK, YouTube, FB/Insta), length 1.00 to 1.30 min.
Create HTML website: One pager as landing page

Die verschiedenen Geschmacksvarianten von KAO. Die verschiedenen Geschmacksvarianten von KAO. Die verschiedenen Geschmacksvarianten von KAO.

Realisation

The team's solution:
Creative commercial in which the USPs of the product are shown.
Aesthetically designed website that makes the overall user experience as pleasant and interesting as possible.

Student team:
Paula Aguilera Iborra, Sophia Castellano, Felix Bauer, Sandra Leiter, Madeleine Dünkel, Tom Feucht

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